23484
Book
In basket
(Klasyka Biznesu ; 8)
Ta książka to kamień milowy w dziedzinie marketingu i konkurencyjności firmy. Poznaj przełomowe koncepcje autora, który wprowadził do powszechnego obiegu pojęcie trwałej przewagi konkurencyjnej, stworzył teorię łańcucha wartości i udowodnił, że małe i średnie firmy radzą sobie lepiej niż molochy. Porter pokazał, że wielkość firmy i udział w rynku nie są przyczyną, ale rezultatem przewagi konkurencyjnej. Przekonał świat, że o rentowności firmy decyduje pięć czynników zwanych obecnie siłami Portera i podpowiedział marketerom, jak bronić raz zdobytej przewagi konkurencyjnej. [onepress.pl]
Availability:
Wypożyczalnia Golina
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Notes:
Inny tyt: Competettive advantage : creating and sustaining superior performance
General note
Wydanie oparte na publikacji edycji One Press 2006.
Na okładce: Rzeczpospolita.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 789-790. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again