Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
nieokreślona
(8)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Golina
(13)
Filia w Przyjmie
(1)
Autor
Lieb Rebecca
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Szymanski Jaimy
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Środa Jacek
(2)
Basiuk Tomasz
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Bucki Piotr
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Coffman Curt
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Fischer Iwona
(1)
Gawrońska-Baran Andrzela
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Heath Chip
(1)
Heath Dan
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Kocój Ewa
(1)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(1)
Kowalski Tadeusz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Krywan Tomasz
(1)
Kędziora Alicja
(1)
Liżewski Sławomir
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mituś Ambroży
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mędrala Małgorzata
(1)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(1)
Perłakowska Ewa
(1)
Porter Michael E. (1947- )
(1)
Rotkiewicz Marek
(1)
Szocik Krzysztof
(1)
Szulborska-Łukaszewicz Joanna (1966- )
(1)
Słupski Jakub
(1)
Tyrakowski Sebastian
(1)
Witkowska Magda
(1)
Witkowski Krzysztof (1970- )
(1)
Wojciechowska Karolina Maria
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Blogerzy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Temat
Zarządzanie
(7)
Działalność gospodarcza
(3)
Menedżerowie
(3)
Content marketing
(2)
Instytucje kultury
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Anomia pracownicza
(1)
Blogerzy
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Decyzje
(1)
Dyskryminacja
(1)
Dziennikarze
(1)
Festiwal Polskich Filmów Fabularnych
(1)
Innowacje
(1)
Instytut Gallupa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kultura
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Misteria Paschalia
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja pracy
(1)
Muzeum Sztuki Nowoczesnej (Warszawa)
(1)
Narcyzm
(1)
Nepotyzm
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prawo
(1)
Promocja kultury
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rubinstein, Anton (1829-1894)
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Storytelling
(1)
Sukces
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: dzieło
Mojżesz
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Poradnik
(5)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(539)
Medycyna i zdrowie
(188)
Psychologia
(137)
Edukacja i pedagogika
(132)
Socjologia i społeczeństwo
(131)
Zarządzanie i marketing
(14)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(76)
Religia i duchowość
(76)
Kultura i sztuka
(73)
Literaturoznawstwo
(69)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(59)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(53)
Geografia i nauki o Ziemi
(50)
Biologia
(48)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(44)
Podróże i turystyka
(41)
Etnologia i antropologia kulturowa
(34)
Kultura fizyczna i sport
(33)
Rozwój osobisty
(32)
Kulinaria
(29)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(24)
Styl życia, moda i uroda
(18)
Hobby i czas wolny
(17)
Fizyka i astronomia
(16)
Praca, kariera, pieniądze
(13)
Językoznawstwo
(12)
Chemia
(11)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(11)
Nauka i badania
(10)
Architektura i budownictwo
(8)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Rolnictwo i leśnictwo
(8)
Filozofia i etyka
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Inżynieria i technika
(7)
Ochrona środowiska
(6)
Matematyka
(4)
Transport i logistyka
(4)
Archeologia
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Biografia
(1)
Dom i ogród
(1)
Film i kino
(1)
Filozofia
(1)
Fizyka
(1)
Historia Polski
(1)
Kabaret,cyrk,performance
(1)
Kuchnia polska
(1)
Medycyna
(1)
Miss Polski
(1)
Paleontologia
(1)
Polska
(1)
Pscychologia
(1)
Romans
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
Turystyka i podróże
(1)
Zdrowe żywienie
(1)
Zoologia
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Klasyka Biznesu ; 3)
Wydanie oparte na publikacji edycji MT Biznes 2004.
Na okładce: Rzeczpospolita.
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon. Oparta na obszernym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji Gallupa, pokazuje, że istnieje coś, co łączy wszystkich odnoszących sukces menedżerów - jest tym elastyczność w podchodzeniu do sytuacji i ludzi, przekraczanie i łamanie utartych zasad. Książka proponuje model zarządzania, który pozwoli na wprowadzenie decydujących o sukcesie zmian, zwiększenie kreatywności pracowników i zadowolenia klientów oraz osiągnięcie lepszych zysków. [mtbiznes.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Golina
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Golina
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Biznesu ; 4)
Wydanie oparte na publikacji edycji MT Biznes 2005.
Na okładce: Rzeczpospolita.
„Jeżeli chcesz przeczytać tylko jedną książkę o zarządzaniu, powtarza swoim ludziom prezes jednego z największych banków świata, to przeczytaj Praktykę zarządzania”. (...) to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli menedżera jako przedmiotu odrębnej od innych odpowiedzialności. (...) Ta książka zmieniła współczesny świat. Oczywiście, zarządzano i przed Druckerem. Nie brakowało menedżerów odnoszących sukcesy. Ale dopiero Peter F. Drucker odkrył światu znaczenie menedżerów i zarządzania we współczesnej gospodarce rynkowej, ukazał, jakie możliwości postępu kryją się w zarządzaniu. Sama własność prywatna nie wystarczy dziś dla sukcesów w gospodarce. Nie wystarczy i sam kapitał. Trzeba menedżerów. Co najważniejsze – ta książka w sposób żywy i przystępny informuje, co trzeba umieć i co robić dla powodzenia biznesu. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Golina
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Dysk optyczny zawiera kilkadziesiąt wzorów dokumentów związanych z pracą dyrektora instytucji kultury, m.in.: zaświadczenia, uchwały, protokoły i wnioski.1
Celem publikacji „Vademecum dyrektora instytucji kultury" jest zebranie w jednym miejscu, wszystkich kwestii związanych z funkcjonowaniem i zarządzaniem instytucją kultury, ze szczególnym uwzględnieniem spraw kadrowych i odpowiedzialności jaka ciąży na dyrektorze takiego podmiotu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Golina
Brak informacji o dostępności: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3. - 1. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - XXVIII, [2], 743 strony : ilustracje kolorowe, fotografie ; 29 cm.
Tytuł oryginału: "Management" 1996.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Golina
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie rozszerzone odnosi się do oryginału.
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Golina
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Patologie i dysfunkcje w organizacji / Karol Kowalewski, Joanna M. Moczydłowska. - Warszawa : Difin, 2020. - 247, [1] strona : ilustracje, tabele, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Publikacja ma charakter przeglądowy. Autorzy referują wyniki analizy naukowej najważniejszych badań i koncepcji ostatniego ćwierćwiecza dotyczących patologii i dysfunkcji organizacji poruszając zagadnienia, które w literaturze z obszaru nauk o zarządzaniu pojawią się stosunkowo rzadko (na przykład nepotyzm, zaburzenia osobowości liderów, ageizm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Przyjmie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Golina
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Golina
Brak informacji o dostępności: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Golina
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Strategie)
Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu: przeszłość – przyszłość – teraźniejszość. Czas stanowi nitkę na którą nakłada się wybory strategiczne i w ten sposób powstaje „naszyjnik” strategii. Na zarys strategii potrzeba trzech dni? Ma to swoją logikę, bo budowa strategii dotyczy trzech głównych wymiarów czasu: przeszłości, przyszłości i teraźniejszości. Nie ma co się sprzeczać, który jest ważniejszy: przyszłość czy teraźniejszość. To, co jest naprawdę ważne w większości przypadków to zrozumienie przeszłości i ocena w jakim stopniu wpływa ona na teraźniejszość i wpłynie na przyszłość. Najważniejsze jest doprowadzenie do efektywności przedsiębiorstwa w dniu dzisiejszym. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Golina
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Biznesu ; 8)
Wydanie oparte na publikacji edycji One Press 2006.
Na okładce: Rzeczpospolita.
Ta książka to kamień milowy w dziedzinie marketingu i konkurencyjności firmy. Poznaj przełomowe koncepcje autora, który wprowadził do powszechnego obiegu pojęcie trwałej przewagi konkurencyjnej, stworzył teorię łańcucha wartości i udowodnił, że małe i średnie firmy radzą sobie lepiej niż molochy. Porter pokazał, że wielkość firmy i udział w rynku nie są przyczyną, ale rezultatem przewagi konkurencyjnej. Przekonał świat, że o rentowności firmy decyduje pięć czynników zwanych obecnie siłami Portera i podpowiedział marketerom, jak bronić raz zdobytej przewagi konkurencyjnej. [onepress.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Golina
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w instytucjach kultury / redakcja Łukasz Wróblewski. - Wydanie 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 201 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu i marketingu w instytucjach kultury. Ogromnym walorem opracowania jest połączenie przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków takich instytucji kultury, jak: teatr, muzeum, filharmonia, opera czy centrum kultury, a także komunikatywny język. W książce omówiono istotne i aktualne w sferze kultury zagadnienia zarządzania projektami, zarządzania marketingowego oraz strategicznego. Opisano w jaki sposób instytucja kultury może osiągnąć orientację rynkową, wykazano jak duże znaczenie może odgrywać w tych instytucjach marketing. Przedstawiono również propozycje działań strategicznych i marketingowych, które warto podejmować w sytuacjach specyficznych dla działalności organizacji artystycznych. Publikacja w sposób przejrzysty prezentuje skomplikowany charakter zależności między dwoma światami bardzo często rozpatrywanymi oddzielnie: kulturą i zarządzaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Golina
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej