23464
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Nie znać kosztów firmy to znaczy spisać ją na straty * Kalkulacja kosztów dla potrzeb budżetowania * Planowanie i kontrola wykonania budżetu * Studium przypadku: budżetowanie w firmie Co daje dobre budżetowanie? Prosta księgowość to za mało. Każda kluczowa decyzja w firmie ma złożone skutki finansowe. Organizacja, która nie zna swoich kosztów, wymyka się spod kontroli... aż w końcu zaskakuje ją dzień, kiedy kończą się środki na koncie. Zarządzający, którzy są tego świadomi, chcą znać obecne i przyszłe koszty firmy. Oceniają, czy planowana inwestycja wygeneruje nadwyżkę gotówki, zysk księgowy i korzyści podatkowe. Potrzebują precyzyjnych budżetów i informacji zwrotnych o ich wykonaniu. Muszą być pewni, że działalność jest rentowna i że nagle nie skończą się fundusze. Krótko mówiąc, potrzebują rachunkowości zarządczej i dobrego budżetowania. Rachunkowość zarządcza jest źródłem wiedzy o kosztach firmy, a budżetowanie to przekuwanie tej wiedzy w działanie. Z tej książki dowiesz się, jak stworzyć i wykonać dobry budżet. Poznasz metody kalkulacji kosztów. Znajdziesz tu opis całego procesu budżetowania oraz wiedzę przydatną każdemu, kto zajmuje się rachunkowością zarządczą: * przyjmowanie założeń do budżetów, * klasyfikacja kosztów dla celów budżetowania, * porównywanie kosztów i przychodów, * obliczanie kosztów marginalnych, * analiza rozbieżności kosztów, * ocena efektywności i rentowności inwestycji, * ocena kondycji finansowej firmy, tworzenie elastycznych budżetów operacyjnych, * korygowanie budżetów.
Availability:
Punkt w Kawnicach
Brak informacji o dostępności: sygn. 657.3 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again