Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Golina
(1)
Author
Porter Michael E. (1947- )
(1)
Witkowska Magda
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Działalność gospodarcza
(1)
Konkurencyjność
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
(Klasyka Biznesu ; 8)
Wydanie oparte na publikacji edycji One Press 2006.
Na okładce: Rzeczpospolita.
Ta książka to kamień milowy w dziedzinie marketingu i konkurencyjności firmy. Poznaj przełomowe koncepcje autora, który wprowadził do powszechnego obiegu pojęcie trwałej przewagi konkurencyjnej, stworzył teorię łańcucha wartości i udowodnił, że małe i średnie firmy radzą sobie lepiej niż molochy. Porter pokazał, że wielkość firmy i udział w rynku nie są przyczyną, ale rezultatem przewagi konkurencyjnej. Przekonał świat, że o rentowności firmy decyduje pięć czynników zwanych obecnie siłami Portera i podpowiedział marketerom, jak bronić raz zdobytej przewagi konkurencyjnej. [onepress.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Golina
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again