Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Golina
(2)
Autor
Gawłowski Robert
(1)
Machalski Paweł
(1)
Makowski Krzysztof
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Administracja publiczna
(1)
Instytucje kultury
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Promocja kultury
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W ciągu ostatnich kilkunastu lat sektor publiczny, w tym samorząd terytorialny, przechodzi zasadnicze przeobrażenia. W ich wyniku tradycyjnie rozumiana administracja publiczna, kojarzona głównie z naukami prawnymi, staje się także ważną dziedziną dla ekonomistów, specjalistów od zarządzania, a także w coraz większym stopniu politologów i socjologów. Tym samym do sektora publicznego przenikają rozwiązania, które oparte są na negocjacjach, aktywnym udziale społeczności lokalnych, nowych modelach instytucjonalnych realizacji zadań publicznych. Zarządzanie sieciowe, administracja responsywna, partycypacja społeczna, współtworzenie usług publicznych to tylko pewne z pojęć, które na trwałe wpisały się w debatę nad administracją publiczną. Celem książki jest przedstawienie uwarunkowań organizacyjno-prawnych, ale i funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego w nowej rzeczywistości społeczno-gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Golina
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w instytucjach kultury / redakcja Łukasz Wróblewski. - Wydanie 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 201 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu i marketingu w instytucjach kultury. Ogromnym walorem opracowania jest połączenie przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków takich instytucji kultury, jak: teatr, muzeum, filharmonia, opera czy centrum kultury, a także komunikatywny język. W książce omówiono istotne i aktualne w sferze kultury zagadnienia zarządzania projektami, zarządzania marketingowego oraz strategicznego. Opisano w jaki sposób instytucja kultury może osiągnąć orientację rynkową, wykazano jak duże znaczenie może odgrywać w tych instytucjach marketing. Przedstawiono również propozycje działań strategicznych i marketingowych, które warto podejmować w sytuacjach specyficznych dla działalności organizacji artystycznych. Publikacja w sposób przejrzysty prezentuje skomplikowany charakter zależności między dwoma światami bardzo często rozpatrywanymi oddzielnie: kulturą i zarządzaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Golina
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej